6. novembra 2011

Today I'm bored! Boring Day!

    Holá Friends! ;)
Ách, zdravím vás moji milí. :)
Dnešný deň na houby. Od rána som presedela za telkou. Pozerala som seriál Phineas & Ferb :D Ten seriál máme zo sesterkou (8) moc rádi. Stále si vyspevujeme a sledujeme cez víkendy časti. Dokonca dnes šiel od nich ten film- Phineas a Ferb v paralelním světě- Parádne to bolo :) akurát ku koncu som musela utešovať seba aj mojú malú šibalkú...Že prečo? Plakalí sme!!!! ;(( :D:D:D:D:D Ale no, koniec srandy. ;)
 NUDÁ!
Ako som spomínala, že na houby dník. Odkedy som na strednej, ták brutál :D ! Nie snažím sa mať dobré známky (nie ako na základke, božé, ani nechcém spomínať). Niesom nadaná na učenie, ale ani hlúpa! ;) Ako hovoria všetci dokonca aj učitelia:,, Ty niesi hlúpa, iba lenivá!'' :D No dés. :) Ale je to tak. Občas sa mi vôbec nič nechce, ale zase treba sa prinútiť,veď komu by sa chcelo učiť. Do školy pohodá chodiť, ale učiť né :D ... Aspoň, že cez prestávky a cez hodiny sú špicá haluúze ;) ! Zajtrá písomka z dejáku(blé) .. Neučím sa, snáď niečo natrepém do hlavy. Idem sa akurát nachystáť na zajtra a do vané. Čistota na prvom mieste. ;P ... a potóm? ČESKOSLOVENSKÓ MÁ TALENT! ;DD MUahahA! :D xDD
Dobré už radšej pomaly idem, pretože začína mi stúpať do hlavy Hyperaktivitá( HYperLY) Však predsá Ja ako moje meno ! :D
Takžé Good Byeé and Good Night! :)) ♥
P.S.: A Držte sa cez týždeň :)
Pár Citátov : Lenivosť je matka núdze. Komu sa nelení, tomu sa zelení. Leňoch je ten, čo nepredstiera, že pracuje.

2 komentáre: